lördag 25 juni 2016

Midsommar i Gäddede.

Jag glömde skriva igår. Ledsen. Var väldigt sliten efter heldag med fiske och fotografering.

Skall sammanfattade det lite kort.

Åkte runt på lite olika ställen och fiskade. Har fan inte ännu fått en fisk!
Vid eftermiddagen sket jag i fiske och åkte till det jag nu kallar hem.☺.

Kokade potatis. Sen blev det sill till det. Och stekt korv i jämtländska tunnbröd!

Sen var det som att jag fick en gummiklubba i skallen. Gick och gubbvilade.
Vaknade vid 21. Kokade kaffe och kollade 2 avsnitt av 12 monkeys på HBO.

Sen gjorde jag en najs sak. Tog min GoPro 4 hero och gick ner till stranden här tillsammans med ett par kalla.

23.52 började jag filma i 4k i nio minuter. Fick med hela solnedgången bakom fjället. Skall bli intressant att se slutmaterialet senare. Tog även lite foton med min s6:a . Sen dök jag i säng.

Men jag måste säga att det var magiskt att se det hela. Kan tilläggas att solen inte gick ner. Bara över det fjället som heter Junsterklumpen.

Lite bilder på detta.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar