måndag 6 juni 2016

6 juni 2016.

Jag glömmer bort att jag har en blogg och min enda läsare påpekar det för mig.
Skall skärpa mig. Har planerat och planerat min resa. Så mycket att kolla upp. Har tom åkt hela sträckan i Google earth! 

Vart man får och inte får fiska.
Vart man får beträda markerna utan störa vildlivet.

Kollat upp alla försäkringar idag och läst en guide hur man beter sig om man möter björn! Bjällror fastspänd på ryggsäcken och pepparspray är visst melodin. 

8 dagar till semestern börjar. Vad jag längtar. Bort från betongen och sirener.
Tror inte en människa är gjord för att bo i en betongbunker.

Sitter hos min kompis Mahjid på Family Pub efter ett kortpass. 
Undras om Gustav Wasa flugfiskade i nådens år 1523, den 6 juni.

Tommy


1 kommentar:

  1. Härligt att få följa med på din resa på planeringsstadiet :) Ska bli så kul att följa dig på din resa sen :)

    SvaraRadera