söndag 19 juni 2016

Dagen före dopparedagen.

Söndagen den 19 juni.
Allt är klart. Alla inköp gjorda. Kyl och frys avfrostade och avstängda.

Klockan ringer kl 07.00 imorgon. Vill åka i lugn och ro. Utan jäkt.

Skall träffa brorsan i Örebro. Min snälle bror skall låna mig ett flugspö och hjälpa mig med flugor i en affär. Kanon brorsan. Tack!

Tror jag har läst alla björn guider som finns. Faktiskt lite orolig för att campa där uppe. Enligt länsstyrelsen i Västerbotten, så är det mest björnar i hela Sverige där uppe!!!! Men jag suger när det kommer till att sjunga. Så det kan bli min räddning☺. Hehe. Men som dom säger, björnar är mera rädda för människor än viseversa.

Hur som helst. Ser fram emot detta något så oerhört. Blir mitt livs äventyr. Plus midsommar i jämtland😉.

Natt på er. Bilderna börjar rulla in på onsdag eller torsdag  morgon på väg till Trångsviken utanför Östersund..

Fram tills dess blir det återseende med mamma,syster och kompisar i Falun.

MvH Tommy.


1 kommentar: