torsdag 7 juli 2016

Tar adjö av Norrland.

Onsdagen den 6 juli. Chekade ut ifrån Fatmomakke vid 10 tiden. Snackade med personalen lite och tog en dusch. Det tar emot att åka härifrån. Fisket dom 2 senaste dagarna var riktigt dåligt pga kyla. Så dom får vänta tills nästa år och växa till sig tills dess.

Det blev ca 2 veckor med fiske och fantastisk natur.  Nästan 600 bilder och ca 130 filmer. Många filmade i 4k upplösning med GoPro 4 Hero. Skall redigera när jag kommer hem. Kommer att ta ett par dagar. Alla filmer kommer att finnas på min kanal på Youtube.  Adress kommer.

Checkade in hos mamma i Falun i går vid 21 tiden. Stör mig genast på alla ljuden ifrån staden och alla bilarna. Hur skall det inte bli när jag kommer till Malmö?

Vill tacka alla. Personalen på Gäddede camping, Anna och Hasse i Ankarede. Och Inger på stora blåsjön fiske camp. Bra service överallt. Så bra så att nästa år kommer jag och min flugfiske tokiga bror upp igen till er. Tack också till personalen på Fatmomakke. Kanon jobb ni gör där uppe.

Snart börjar allvaret igen med jobb, men jag börjar också planeringen för nästa års fiske semester. Får titta på bilder och minnas tills dess.

Tack för att ni följt mitt lilla äventyr.

MvH Tommy.







2 kommentarer:

  1. Vilken otrolig resa som du har gjort. Gissa vem som har varit avundsjuk 😉 Vi ses på lunchen i morgon 😀😀😀

    SvaraRadera