måndag 4 juli 2016

Måndagen den 4 juli.

Checkade ut ifrån Gäddede camping idag.

Att bo på en camping har jag aldrig gjort förut. Men det var ett kanonställe att vara på. Trevlig personal och god mat. Mycket snabb servering. Man kunde tittade fotboll i restaurangen och sitta och små chatta lite med folk.

Skall ni uppöver så kan jag verkligen rekommendera detta ställe vid sjön Kvarnbergsvattnet. Stugorna var trevliga med kyl. Man hade tillgång till wifi som underlättar enormt för alla bilder som skall upp på droppbox.

Ett stort tack till Yngve och Lili-Marie med personalen Madeleine,Cajsa,Petronella och Mikael. Jag kommer tillbaka nästa år.
Har även gett er 5 stjärnor på google😉.

Det var meningen att jag skulle åka ner över idag. Men fick ångest att lämna norrland. Mår så bra här uppe så jag tar ett par dagar extra vid Fatmomakke.
Bara vetskapen om att jag måste åka ner mot Malmö igen får mig att må dåligt.
Nu sitter jag på Stekenjokk igen och skriver detta och har världens bästa skrivbords utsikt.

Nu får jag hoppas Henrik i Fatmomakke har en stuga till mig😉.
Tack för ni läser. MvH Tommy.

2 kommentarer: