söndag 17 juli 2016

I morgon börjar allvaret igen.

Söndagen den 17:e juli.

Dagen har gått åt till att tvätta och mått dåligt . Sitter och tittar på mina filmer och bilder varje dag. Jag tänker på allt när jag lägger mig. Ligger där och försöker att föreställa mig hur det kändes när jag gick och la mig i Ankarede eller Fatmomakke. Får nästan panik när jag tänker på att det är 1 år tills jag får se allt igen.
Men......

Har fått lite tips nu om jobb och bostads möjligheter uppe i jämtland.
I morgon skall jag ringa till alla och höra mig för. Jobbet är i Järpen,lite öst om Åre.  Vilken dröm det skulle vara att bo där. Istället för 140 mil till blåsjön och 152 till Fatmomakke så har jag då ca 30 till 40 mil istället.

Jag har tagit det stora klivet förut när jag flyttade till Malmö ifrån Falun. Detta kliv skulle vara 1000 går bättre för mig. Skall inte ta ut för mycket nu men det känns som något är på gång😆.

 Vi får se hur det går,  nu skall jag betala mina 2 öl på Family Pub och vandra hemöver.

MvH Tommy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar