onsdag 13 juli 2016

Måndagen den 11 juli.

Stannade i Falun tills måndag morgon. Ville träffa syster och mamma.
På måndag förmiddag så bar det ner mot Örebro och min bror Peter.
Hade en trevlig kväll med han. Vi kollade in mina foton över ett par
kalla öl. Han skall vara med nästa år. Har mycket av lära av han angående
flugfiske och flugor. Även Tomas Varg ifrån bloggen: tomasvarg.blogspot.se
vill följa med. Hur skall jag kunna vänta tills Nästa år? ????

Tisdag morgon vid 6.30 satt jag i min bil och mådde dåligt. Jag var på väg till
Malmö igen! Var tvungen att stanna på sickelstad rastplats och titta på alla mina foton igen. Jag har lite trådar ute nu. Jag skall ifrån Malmö.  Känner mig inte säker i denna stad i mitt yrke. Jag kör nattbuss i Malmö.  Stora problem i vissa områden som tär på mig och mitt liv här nere.

Tack för ni läser.MvH Tommy.


1 kommentar:

  1. Lycka till med att ta dig från Malmö. Hoppas att det går fort. Tack för länken :)

    SvaraRadera