måndag 30 maj 2016

Min semester i år.

Skapat min första blogg! Inspirerad utav http://ensamma-vargen.blogspot.se/ så måste ju jag också ha en plats i cyberrymden :)


Jag skall lämna betongen i Malmö och ta mig en riktig semester i år.
Det blir en semester i Norrland. Skall åka vildmarksvägen.

Resans mål är Fatmomakke i västerbottens län. Vida känt för sitt fantastiska fiske.
Där ligger även sjön Ransarn och Ransarån. Blir även fiske mellan Gäddede och Stekenjokk.

Har mycket att göra och se på vägen.

Hela resan blir runt 280mil.

Har några stopp på vägen dit.
I kumla,Örebro och Falun.


Sen bär det av mot Östersund och Trångsviken.

Skall träffa Maya och Marcus med familj för första gången.
Spelade online med dom i Lineage för 1 miljon år sedan ;) Ser fram emot det.

Sen börjar äventyret!

Första stoppet blir vid stora blåsjöns fjällcamp. http://www.fjallcamp.se/


Bilder och filmer kommer att läggas ut om jag har mottagning eller får tag på
wifi.

En liten karta på ställena jag skall till.

Bloggen ser inte mycket ut just nu. Men skall lära mig den och putsa till den.

Nu är det dags för jobb om ett litet tag. 15 dagar kvar sen semester

Där pennans spets är ligger Fatmomakke :)


2 kommentarer:

  1. Åh va kul att du skaffat blogg 😀 Tack för reklamen och jag ska besöka din blogg varje dag 😀 Ska länka till din blogg från min blogg 👍🏼

    SvaraRadera